
به گزارش یدکی مارکتز، از سال 1954، نمایشگاه اتومبیل توکیو مفاهیم ابتکاری و مدلهای برجستهای را در صنعت خودرو و موتورسیکلت به نمایش گذاشته است و امسال اولین تعطیلی این رویداد از زمان آغاز به کار آن است.
متأسفانه، همهگیری جهانی در حال گسترش، انجمن تولیدکنندگان اتومبیل ژاپن (JMA) را مجبور به لغو نمایشگاه خودرو توکیو در سال 2021 کرده است.
در حال حاضر، دولت ژاپن قصد دارد سومین حالت اضطراری را برای مناطق توکیو و اوزاکا اعلام کند. با برگزاری رویداد 2019، این نمایشگاه حدود 1.3 میلیون بازدید کننده داشت که تکرار این جمعیت میتواند افراد بیشتری را در معرض خطر عفونت قرار دهد. ازاینرو، رئیس JMA، آکیو تویودا در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی، نمایشگاه اتومبیل توکیو را به سرعت لغو کرد.
آکیو تویودا گفت:
نمایشگاه اتومبیل توکیو، وسایلنقلیه از جمله (موتورسیکلتها، ماشینهای کوچک، وسایلنقلیه بزرگ، اتومبیلهای سواری و همچنین وسایلنقلیه صنایع دیگر) را به نمایش میگذارد. ازاینرو، ما دوست داریم که بازدیدکنندگان این وسایلنقلیه را در دنیای واقعی تجربه کنند و ما ترجیح میدهیم این رویداد را در دنیای واقعی برگزار کنیم، نه بهصورت مجازی. بنابراین، ما تصمیم گرفتیم این رویداد را لغو کنیم.
در حالی که این لغو برای خودروسازان، تولیدکنندگان موتورسیکلت و رسانهها خبر ناخوشایندی است، تویودا نمایشگاه تجاری جدید ژاپن را در آینده متصور است.
تویودا افزود:
دفعه بعدی، ما میخواهیم یک رویداد بهبود یافته به نام Tokyo Mobility Show برگزار کنیم. ما از شما حمایت مستمر بخواهیم.
البته، جزئیات مربوط به نمایشگاه توکیو هنوز در دسترس نیست. اما ما منتظریم ببینیم که برگزارکنندگان چگونه رویداد جدید را از رویداد قبلی آن متمایز میکنند. در حالی که ژاپن برای یک تعطیلی دیگر آماده است، سازماندهندگان EICMA در حال برنامهریزی برای رویداد 2021 خود هستند. با تایید هوندا، رویال انفیلد و بنلی برای شرکت در نمایشگاه، امیدوارم که منطقه میلان بتواند در سال 2021 از بروز موج دیگری جلوگیری کند.
این رویداد قبلاً با همکاری بسیاری از تولیدکنندگان اتومبیل برگزار میشد و آخرین تکنولوژی و محصولات صنعت خودرو را به نمایش میگذاشت. اما، در سالهای اخیر، مارکهای بزرگ اروپایی و سایر خودروسازان آسیایی نمایشگاههای خود را تا حد زیادی در توکیو متوقف کرده بودند. در واقع بهدلیل رشد چشمگیر بازار خودروهای چینی که خودروسازان جهان را هدف گرفتهاند، از محبوبیت نمایشگاه اتومبیل ژاپن کاسته شده است.
پایان پیام/
زودتر از دیگران از اخبار کارآفرینی باخبر شوید
برچسب هاژاپن نمایشگاه خودرو توکیو نمایشگاه موتورسیکلت