
به گزارش یدکی مارکتز، محمدعلی نژادیان گفت: برای تغییر وضعیت از فصلنامه به ماهنامه نشریه باید دارای شرایط و ویژگیهای خاصی باشد که نشریه صنعت موتورسیکلت موفق به کسب امتیازات لازم شد و در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات مورخ 25 فروردین 1400 اعضاء رای مثبت دادند و از این پس این نشریه بهصورت ماهنامه منتشر خواهد شد.
مدیر مسئول نشریه صنعت موتورسیکلت عنوان کرد: رسانهها و نشریات اختصاصی به صنایع مختلف هویت میدهند و علاوه بر معرفی آن صنعت، با تبیین بحرانها، مشکلات و ارائه راهحلها به مجموعه حاكمیت در ایفای وظایفشان کمک کرده و به ابزار و عناصر مهمی برای پیشرفت تبدیل میشوند.
طی دویست سال گذشته در خاورمیانه و از جمله ایران (دهههایی پیش از پیروزی نهضت مشروطیت تاكنون) در اثر تاسیس و تقویت تدریجی رسانهها، مردم توانستهاند با حقوق خود آشنا شوند.
در واقع رسانهها و مطبوعات با انعکاس اتفاقاتی که در سطح جامعه و دولت رخ میدهد باعث روشنگری و شفافیت میشوند و نتیجه آن تشویق برای مشارکت اجتماعی عموم مردم و مخصوصا نخبگان، دانشگاهیان، روشنفکران و متخصصان برای ارائه راهحلها و رفع مشکلات است.
از جمله نقشهای اصلاحی رسانهها و مطبوعات عبارتند از:
ارتقای فرهنگافزایش مشارکت عمومیافزایش سطح آگاهی نقد و پاسخگو كردن مقامها و دولتمردان شناساندن وظایف یادآوری به مسئولیتپذیری شفاف ساختن روابط میان جامعه مدنی و حاكمیت
بیشتر بخوانید:
مدیرمسئول یدکی مارکتز نامزد انتخابات نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات شد
پایان پیام/
زودتر از دیگران از اخبار کارآفرینی باخبر شوید
برچسب هارسانه صنعت موتورسیکلت مجله صنعت موتورسیکلت مطبوعات نشریه