
به گزارش «یدکی مارکتز»،شاید به نظر برسد طراحی آرتورا مانند دیگر سوپر اسپرت مکلارن باشد اما در زیر پوستش کاملا متفاوت است. در واقع این نخستین مدل این برند بوده که روی معماری جدید MCLA سوار میشود و به بهترین وجه میتوان آن را یک پازل پیچیده فیبرکربن متشکل از بیشاز 500 قطعه کربن توصیف کرد. در کنار معماری جدید؛ آرتورا زیر چرخهای خود نیز از فناوری استفاده میکند که برای اولینبار کنترل باد تایرها را در حالت خاص برعهده میگیرد. لاستیکهای پیرلی آرتورا از یک سنسور بلوتوث متصل به قسمت داخلی تایر که دائما اطلاعات مربوط به دما و فشار تایر را جمعآوری میکنند، بهره میبرند. این فناوری اجازه میدهد این ابرخودرو نخستین خودرو مکلارن با حالت Track باشد که در آن میتوانید دمای تایر را برای اهداف نظارت بر سیستم تنظیم کنید. مکلارن به موتور کاملا جدید V6 خود افتخار میکند. این موتور 3.0لیتری از ابتدا طراحی و ساخته شده و دارای ابعادی بسیار جمعوجوری است. موتور V6 جمعوجور فضای بیشتری برای خنکسازی دراختیار محفظه موتور میگذارد که البته فقط 353 پوند وزن دارد، یعنی 110پوند سبکتر از موتور V8 قدیمی مکلارن است. این پیشرانه 94اسببخار (70 کیلووات) و 166 پوند فوت (225نیوتونمتر) گشتاور و در کل قدرت 671اسببخاری (500 کیلوواتی) و 593 پوند فوت (804 نیوتونمتر) گشتاور تولید میکند. هنگامی که این دو منبع تغذیه به حداکثر پتانسیل خود برسند، به حداکثر گشتاور در حدود 2200 – 2500 دور در دقیقه میرسد. آرتورا همچنین از یک طراحی سیستم تعلیق عقب چند پیوندی جدید استفاده میکند که مزایای دینامیکی قابلتوجهی به همراه دارد. همکاری پیرلی و مکلارن سابقه طولانی دارد. این همکاری تایرساز ایتالیایی از سال ۲۰۱۱ و در محصول MP4-12C آغاز شد و پیرلی به طور اختصاصی محصولاتی با کد «MC» را برای این اسپرتساز بریتانیایی درنظر گرفت. یکی از موارد اختصاصی که پیرلی برای محصولات مکلارن در این سری به ارمغان آورده، سیستم حذف صدا PNCS است که صدای جاده را حدود ۲ تا ۳ دسیبل کاهش میدهد.