
به گزارش موتورسيكلت نيوز، محمدعلى نژاديان گفت: قطعه اى مانند مخزن سوخت موتورسيكلت (باك) سال ها در ايران با كيفيت مناسب توليد مى شد و به يكباره بعضى مونتاژكنندگان موتورسيكلت به خاطر رقابت از چين وارد كردند.
وى عنوان كرد: وقتى قطعه اى كه مى توانيم در داخل ايران بسازيم و آن را از چين وارد مى كنيم، آيا اين موضوع ظلم به توليدكنندگان قطعات نيست؟ آيا مخزن سوخت طرح هوندا (CDI) نيز تحت ليسانس است كه كارخانه مادر اجازه داخلى سازى به شما ندهد؟ آيا امكان توليد بعضى از قطعات بدنه، قطعات فلزى، لاستيكى و پلاستيكى در ايران وجود ندارد؟ آيا اخلاق حرفه اى اين است كه به هر قيمت كه شده، چراغ يك واحد توليدى همكار را كه مى توانيم روشن نگه داريم، خاموش كنيم؟
مديرمسئول نشريه صنعت موتورسيكلت در نهايت از همه مونتاژكنندگان موتورسيكلت درخواست كرد كه حداقل به خاطر كارگران و خانواده هاى آنها در اين روزهاى سخت، دست به دست يكديگر دهند و از امروز در واردات خود تجديد نظر كنند.
در ادامه ليست قسمتى از قطعات موتورسيكلت وارد شده به ايران كه توسط خبرگزارى قوه قضائيه (ميزان) منتشر شده است، مشاهده مى كنيد.
زودتر از دیگران از اخبار کارآفرینی باخبر شوید
برچسب هااقتصاد مقاومتی باک باک موتورسیکلت تولید داخلى تولید ملى جهش تولید حمایت از حقوق مصرف کنندگان ساخت داخل مخزن سوخت موتورسیکلت مونتاژکنندگان موتورسیکلت واردات واردات قطعات موتورسیکلت واردات موتورسیکلت